Tuesday 29 May 2012

bila aku bosannnnnnnnnnnnnnnnn

salam....

hai lame x berblog ni kn...huhu....ayat tie :" gedik jew ad blog2 ni" erm bia arh...ni utk diri aku...so jgn arh nk kisah sangat....nk post pew erk??? sal gaduh k??? or sal heppy....bosan eh kerja bila tiap2 hari dengar sindir kias ni....tapi semakin hari semakin suka kerja ni.....best......procurement....fuhhh...kerja yg x pernah aku impikan.....tp itu yg terjdi skrg......xpe la...kerja kn....bila kerja ikhlas baru senang....;erm..tapi ni duk curi masa kerja tulis blog....lau bos tahu kene potong gaji x?????

lame x udate nape2 kt sini......sebab bukan nk tulis blog ni selalu.....cuma jarang2......;untuk suka2...sekadar nk ckp aku ad belog....ko ad???? ayat sial kn....hahah....dhn jd jahat aku skrg.....tp aku bahagia arh kerja kt sini....dengan kakak2 yg baik2 dan abang2 yg baik....nk buat mcm ne aku paling muda....bahagianye jadi orang muda.....hahahaha....erm....aku nak post gmbr tp xde sangt la gmbr terbaru......erm...,.tapi xpe.......lepas ni lau aku nk buat post baru ak letak gambar jew bnyk2......baru best kn....ahhahahaha.....gelak jahat..... ok lah...mls nk taip banyk2.....bosan jew........aku tulis aku baca.....syokkkkkknyyyeeeeeeeeeeeeeeee..............

No comments:

Post a Comment